Kampinos. Pierwsza 100 w sezonie

Czwartek, 17 czerwca 2010 · Komentarze(0)
Kategoria Od 100 do 200
Troche przypadkowo udała mi się najdłuższa w tym roku wyprawa. Zapowiadało się kiepsko, zaspałem. Zamiast ok 6 30 wyjechałem dopiero przed 8. Kierunek szlak wisły do młocin i dalej do Kampinosu. Jak to w środku tygodnia o tej porze rowerzystów niewielu. Tym razem aby dostać się do KPN wybrałem ścieżki w Lasku Młocińskim. Okazały się wysuszone na wiór do granicy możliwości. Momentami czułem się jak na plaży.
Od Wólki Węglowej kierowałem się na północ szlakiem czarnym i żółtym do szlaku zielonego. Dalej zielonym szlakiem przy południowych granicach rezerwatu sieraków (komary wielkości wróbli) do wysokości wsi Sieraków. Tu mała przerwa na doładowanie baterii i dalej na zachód zielonym szlakiem. Odcinek od wsi Sieraków w stronę Pociechy to jedna z moich ulubionych rowerowych tras. Przy głównym szlaku między drzewami biegnie wąska, twarda ścieżka. Jest to bardzo szybki (25-30km/h żaden problem) fajnie wyprofilowany i ciekawy technicznie single track. Co więcej pod kołami mamy cały czas twardą drogę a nie piach.
Na wysokości Pociechy zwrot do Sierakowa a z tamtąd czernym szlakiem do Dziekanowa. Troche wstyd, ale przez komarzyska nie zrobiłem ani jednego zdjęcia.